Умови обміну та повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172 покупець має право обміняти товар належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання:

  • без подряпин, сколів, потертостей;
  • повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування;
  • покупець має оригінал документа, що підтверджує факт покупки відповідного товару (чек виданий магазином).

Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за магазином право відмовити покупцеві в обміні або поверненні товару.

Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року:

одноразова продукція; пензлі та набори пензлів; пилки, бафи, полірувальники; манікюрні інструменти; лаки і гель-лаки; гелі та полігелі; насадки для фрезера; допоміжні рідини та будь-які витратні матеріали.

 

Забираючи товар з відділення «Нової Пошти» клієнт автоматично погоджується з якістю і комплектацією товару.

Після отримання посилки компанія не несе відповідальності щодо комплектаціі посилки. 

Переконливе прохання перевіряти всі посилки при співробітнику кур’єрської служби або на відділенні пошти.

Покупець має право на обмін техніки належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

На лампочки, світлодіоди та мотори фрезерних ручок гарантія не діє у зв’язку з тим, що дані компоненти є витратним матеріалом і їх термін служби безпосередньо залежить від режиму експлуатації.

Гарантійні повернення та обмін здійснюються за рахунок покупця. Скарги та пропозиціі розглядаються тільки в електроному форматі на пошту nailsway.ukraine@gmail.com

 

Діагностика

Здійснюється протягом 14 днів гарантійним відділом після отримання техніки, за наявності чеку з інтернет-магазину та відповідної заяви.  

Гарантійний ремонт не виконується:

  • при наявному саморемонті користувачем (розкриття покупцем техніки);
  • попередній ремонт виконувався іншим сервісним центром;
  • наявні на приладі механічні пошкодження, що виникли внаслідок недбалої експлуатації або навмисних дій користувача – залиття рідиною, падіння з висоти, запиленість;
  • пошкодження є наслідком перепаду напруги в електромережі (згорання у техніці елементів, які відповідають за роботу приладу).
X